שירותי שכר במיקור חוץ

ניהול מערך השכר על ידי חשב שכר אישי הכולל: 

  • קליטת עובדים, סיום העסקה, דיווחים ועדכוני שכר, חל"ד, תביעות מילואים, קופות גמל, קה"ש, ניודים ועוד.

  •  ביצוע בקרות ותיקונים שוטפים.

  • תיאום מול הרשויות הרלוונטיות לקבלת תגמולי מילואים, תאונות עבודה , דמי לידה, אובדן כושר עבודה.

  • תהליך חישוב שכר ואישור מול הגורם האחראי בארגון.

  •  הפקת תלושי שכר לעובדים ופקודות שכר.

  •  טיפול בתשלומי ביטוח לאומי ומס הכנסה – טופס 102.

  • מתן מענה לפניות עובדים. 

  •  ניהול הקשר מול גורמים צד ג' ובכלל זה מנהלי הסדרים בתהליכים המשיקים לשכר.

  • בקרות והפקת דוחות שנתיים 106,126.