ניהול מערך השכר על ידי חשב שכר אישי הכולל:
קליטת עובדים, סיום העסקה, דיווחים ועדכוני שכר, חל"ד, תביעות מילואים, קופות גמל, קה"ש, ניודים ועוד.
ביצוע בקרות ותיקונים שוטפים.
תיאום מול הרשויות הרלוונטיות לקבלת תגמולי מילואים, תאונות עבודה , דמי לידה, אובדן כושר עבודה.
תהליך חישוב שכר ואישור מול הגורם האחראי בארגון.
הפקת תלושי שכר לעובדים ופקודות שכר.
טיפול בתשלומי ביטוח לאומי ומס הכנסה – טופס 102.
מתן מענה לפניות עובדים.
ניהול הקשר מול גורמים צד ג' ובכלל זה מנהלי הסדרים בתהליכים המשיקים לשכר.
בקרות והפקת דוחות שנתיים 106,126.